۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۲۰

رحمانی در گفتگو با مهر:

مدیون فولاد هستم/ با هیچ تیمی مذاکره نکردم

مدیون فولاد هستم/ با هیچ تیمی مذاکره نکردم

اهواز - خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پیشرفت خود در فوتبال کشور را مدیون باشگاه فولاد هستم که با اعتماد به من به عنوان یک جوان باعث شد به جایگاه مناسبی در فوتبال ایران دست پیدا کنم.

بختیار رحمانی پس از تمدید قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بی شک از اینکه چند فصل دیگر را در کنار تیم فوتبال فولاد خواهم بود بسیار خوشحالم زیرا پیشرفت خود در فوتبال را مدیون این باشگاه هستم که با اعتمادش به من به عنوان یک جوان باعث شد به جایگاه مناسبی در فوتبال کشور دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: همیشه خود را یک فولادی تمام عیار می دانم به همین دلیل علاقه فراوانی برای ادامه فوتبال در این باشگاه دارم و تا وقتی مسئولان این باشگاه من را بخواهند با تمام وجود در کنار این باشگاه خواهم بود.

رحمانی با اشاره اینکه برخی رسانه ها از مذاکره شما را چند باشگاه خبر داده بودند، عنوان کرد: این مطالب را خوانده ام و به نوعی ناراحت شده ام زیرا من با هیچ باشگاه و فردی برای حضور در تیمی به غیر از فولاد مذاکره نداشته ام و این شایعات صرفا خبرسازی رسانه ای به شمار می رود.

این بازیکن فولاد خوزستان با اشاره به اینکه فضای مناسب و صمیمی باشگاه فولاد بزرگترین دلیل برای علاقه ام برای ادامه بازی در این باشگاه به شمار می رود، تصریح کرد: به عنوان کاپیتان فولاد خوزستان به هواداران این تیم اطمینان می دهم که همه بازیکنان علاقه دارند که در این تیم بمانند. آرش افشین، عبدالله کرمی، مهرداد جماعتی و بقیه بازیکنان حضورشان در فولاد را یک نوع وظیفه می دانند.

وی عنوان کرد: مسائل مالی را نمی توان برای یک بازیکن فوتبال که عمر بازیگریش در مستطیل سبز کم است انکار کرد ولی بی شک این مسائل در باشگاه فولاد قابل حل است زیرا من علاقه شدیدی به این باشگاه دارم و سایر مسائل در درجه بعدی اهمیت قرار دارند.

بختیار یکی از خصوصیات باشگاه فولاد را پرداختن به فوتبال پاک و حرفه ای برشمرد و ادامه داد: اگر در تمام تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور دقت کنیم نمی توان تیمی یافت که این تعداد بازیکن از آکادمی های خود را در چارچوب تیم بزرگسالانش داشته باشد، فوتبال ایران به این نوع نگاه حرفه ای و این نوع مدیریت فوتبالی نیاز دارد.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از سال 1383 که در تیم جوانرود اسلام آباد غرب بازی می کرم، به این باشگاه آمده ام و با حضور در رده های مختلف فوتبال پایه ای، توانسته ام خود را به این جایگاه برسانم که در این بین جای دارد از زحمات سیف اله دهکردی، کوروش بختیاری زاده، ناصر چالشتری، علی سویلمی، مسعود رضاییان و ... که به من کمک کرده اند تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، کاپیتان بختیار رحمانی که در این فصل از رقابت های لیگ برتر،2568 دقیقه با پیراهن تیم فولاد به میدان رفته است در عین زدن 5 گل،با دادن 11 پاس گل دارای مقام دومی لیگ برتر فوتبال کشور است.


 

کد خبر 2044343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha